Sign in Forgot your password?

NOTICE! Project basic information is not available in English. Project information will be presented in other languages.

LearnLAB - uusi oppimisympäristö, uusi pedagogikka

LearnLAB - uusi oppimisympäristö, uusi pedagogiikka -hankkeessa Outokummun yhtenäiseen E-9 peruskouluun perustetaan innovatiivinen oppimisympäristö, jossa opiskellaan tekemisen ja kokeilemisen kautta, teknologialla leikitellen, yhdessä luovasti toimien käytännönläheisten ongelmien ja ilmiöiden parissa. Tilaan hankitaan tarvittavaa teknologiaa ja välineistöä. Tilan lisäksi luodaan uudenlainen pedagoginen malli, joka korostaa oppilaslähtöisyyttä, luovaa tekemällä oppimista sekä yhdessä tekemistä. Hankkeessa toimivat kaksi LearnLAB-opea suunnittelevat oppimiskokonaisuuksia lähtien esikoulu- ja alkuopetusikäisistä. Oppimiskokonaisuudet jaetaan oman koulun lisäksi seudullisissa koulutuksissa ja hankkeen nettisivuilla sekä sosiaalisessa mediassa. LearnLAB-opet kouluttavat 5.-9. luokka

Show more...
 

Members
Teija Paavilainen
Project files
Title Description Type Created Uploader
LearnLAB - yhdessä tehden, teknologialla leikitellen
picture 04.02.2018 12:09 Teija Paavilainen
Kalustesuunnitelma

Kalustesuunnitelma, Lekolar, Lauri Huotari

picture 04.02.2018 11:56 Teija Paavilainen
Bee-botit

Bee-boteille rakennettu rata ja koodi.

picture 04.02.2018 11:59 Teija Paavilainen
LearnLAB - yhdessä tehden, teknologialla leikitellen
Kalustesuunnitelma
Bee-botit

 

 
Municipality/ Education organizer
Outokummun kaupunki
School
Kummun koulu
Contact person
Teija Paavilainen
Abstract
Luodaan makerspace-ideologiaa toteuttava oppimisympäristö ja tutkitaan sen soveltuvuutta suomalaiseen peruskouluun. Suunnitellaan oppimiskokonaisuuksia alkaen esi- ja alkuopetuksesta.
Aims
1. Luoda innovatiivinen makerspace-luokkatila.
2. Kehittää pedagogiikkaa tukemaan tekemällä ja yhdessä oppimista.
3. Suunnitella esi- ja alkuopetuksen sisältöjä, jotka toteuttavat maker-pedagogiikan ideoita.
4. Kouluttaa koulun oppilaista LabGurut, jotka osallistuvat oppimisympäristön suunnitteluun, opetukseen ja ohjaukseen.
5. Parantaa oppilaiden kouluviihtyvyyttä ja innostaa heitä oppimaan teknologian ja maker-pedagogiikan kautta.

YLLÄPITO JA TUKI: info@oppimaisema.fi   •