Logga in Minns inte lösenordet?

OBS! Projekt grund information är inte tillgänglig på svenska. Information skall presenteras på andra språk.

LearnLAB - uusi oppimisympäristö, uusi pedagogikka

LearnLAB - uusi oppimisympäristö, uusi pedagogiikka -hankkeessa Outokummun yhtenäiseen E-9 peruskouluun perustetaan innovatiivinen oppimisympäristö, jossa opiskellaan tekemisen ja kokeilemisen kautta, teknologialla leikitellen, yhdessä luovasti toimien käytännönläheisten ongelmien ja ilmiöiden parissa. Tilaan hankitaan tarvittavaa teknologiaa ja välineistöä. Tilan lisäksi luodaan uudenlainen pedagoginen malli, joka korostaa oppilaslähtöisyyttä, luovaa tekemällä oppimista sekä yhdessä tekemistä. Hankkeessa toimivat kaksi LearnLAB-opea suunnittelevat oppimiskokonaisuuksia lähtien esikoulu- ja alkuopetusikäisistä. Oppimiskokonaisuudet jaetaan oman koulun lisäksi seudullisissa koulutuksissa ja hankkeen nettisivuilla sekä sosiaalisessa mediassa. LearnLAB-opet kouluttavat 5.-9. luokka

Visa mer...
 

Medlemmar
Teija Paavilainen
Filer i projektet
Rubrik Beskrivning Typ Utläggningsdatum Utläggare
LearnLAB - yhdessä tehden, teknologialla leikitellen
bild 04.02.2018 12:09 Teija Paavilainen
Kalustesuunnitelma

Kalustesuunnitelma, Lekolar, Lauri Huotari

bild 04.02.2018 11:56 Teija Paavilainen
Bee-botit

Bee-boteille rakennettu rata ja koodi.

bild 04.02.2018 11:59 Teija Paavilainen
LearnLAB - yhdessä tehden, teknologialla leikitellen
Kalustesuunnitelma
Bee-botit

 

 
Kommun/utbildningsorganisatör
Outokummun kaupunki
Skola
Kummun koulu
Kontakt person
Teija Paavilainen
Abstract
Luodaan makerspace-ideologiaa toteuttava oppimisympäristö ja tutkitaan sen soveltuvuutta suomalaiseen peruskouluun. Suunnitellaan oppimiskokonaisuuksia alkaen esi- ja alkuopetuksesta.
Objektiv
1. Luoda innovatiivinen makerspace-luokkatila.
2. Kehittää pedagogiikkaa tukemaan tekemällä ja yhdessä oppimista.
3. Suunnitella esi- ja alkuopetuksen sisältöjä, jotka toteuttavat maker-pedagogiikan ideoita.
4. Kouluttaa koulun oppilaista LabGurut, jotka osallistuvat oppimisympäristön suunnitteluun, opetukseen ja ohjaukseen.
5. Parantaa oppilaiden kouluviihtyvyyttä ja innostaa heitä oppimaan teknologian ja maker-pedagogiikan kautta.

YLLÄPITO JA TUKI: info@oppimaisema.fi   •